piatok 21. marca 2014

Jablonecký výlet



Mám slabosť pre Sudety :-) Romantické predstavy aké to tam bolo a mohlo byť. Milujem vily po Nemoch a som zhnusená súčasným stavom. Toľko silné slová. Staré mestá majú stále krásne detaily, len asi už nie dlho. Úradné povinnosti ma dohnali do Jablonca, kde sa dlho chystám za secesiou a funkcionalizmom... a korálkami. Starokatolícky secesný kostol som akosi nestihla, ale muzeum bižuterie a skla dostalo hodinu a pol. Celkom som sklamaná...na to, že aké je to jedinečné muzeum, je po rekonštrukcii a teda ešte niečo pripravujú, ale žiadna interaktivita, inovácia, pohyb. Exponáty samozrejme krásne a najorginálnejšie asi korálkové závesy....
Uprostred týždňa ísť sama na výlet, do kaviarne, do muzea, do sekáču, len tak čumieť z okna autobusu...pre pracujúcu stále paráda, i keď je zima a prší.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára