piatok 15. novembra 2013

Do školy




Jedna z mnohých vecí, čo mi vadí na škole. I ta podľa reklamy najľahšia aktovka na trhu naplnená všetkými nutnými i nenutnými pomockami a desiatkou váži skoro 5 kg. Dieťa má 22 kg. Predstava, že nosím štrtinu mojej váhy na chrbte každý deň... 
A potom tu bola obľúbená látka z IKEA, načo ju tak využiť. Takže máme ľahký batoh, zvnútra zase pogumovaná bavlna, keď tam nosí i pitie. Jedna kapsa s karabinkou na kartu na obed. Dno z batohoviny, vpredu reflexný prúžok, po bokoch kapsy, no mám to premakané. Na popruhy i prsný pas, lebo nášmu dieťaťu z mini ramienok všetko padá. 
Chybičky - v kapsičkách klobúková guma je tenká a hneď sa vyvliekla. Doma som mala len bielu prádlovú a tu som nechcela, na sídlisku žiadna galantérka a ja som musela nutne batoh došiť....
Šitá už na jar, len ta dokumentácia drhla. A pravda, keď tam narve všetky svoje blbosti a knihy, mám pocit, že sa niečo urve. Ale stále sme oproti aktovke tak 800 g ušetrili :-) 

Základný návod na šitie tu.

1 komentár: