streda 29. marca 2017



















Ja by som mohla mať zimu stále.  Krásne bielo, čisto, žiaden hmyz, hady, kliešťata, potiaci sa ľudia, fajčiari a pobehajúci psy. V stope nič z toho nie je, okrem potiacich sa ľudi, ale to sa dá v zime rozhodne lepšie zniesť ako v jarno letnej MHD. A ja by som len behala a behala. Najlepšie v Jakuszyciach. Ale na drevených lyžiach stači len raz za sezónu. Do budúceho roku ešte vyladíme to mazanie. Toho roku prišli lyže z aukra večer pred akciou, musela stačiť len údržba brusným papierom a sviečkou. Ale už máme všetci svoje! Dieťa samozrejme najprofesionálnejší štýl a rýchlosť, prebehla ma o kolo. Ja som bola rada, že som sa došmýkala do cieľa a užila si radovánky športovca po závode - odmeny, občerstvenie, hudbu a tanec. Moj prvý organizovaný športový štart.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára