piatok 17. apríla 2015

Brnečko


Na začiatku bola kniha. A po jej prečítaní som zatúžila znova do Brna, pozrieť a pripomenúť kde som to vlastne študovala a čo sa zmenilo. Pozrieť na staré textilky a architektúru inými očami. Keby viedla pred 20 rokmi Tučková nejaký seminár, tak by som sa dala i na hospodárske dejiny 19. storočia. A vďaka nej vznikla sólo dámska jazda, výborné "naše" počasie,  pár výstav, prechádzky, kávičky a piva (ja teda teplý čaj, lebo čerstvo s bacilom v krku), pokecy a stretnutia s krysami. A tá sólo jazda vlakom i busom. Len tak čumieť z okna na známu trať mladosti, k tomu niečo skontrolovať v atlase, ktorý som si zakúpila pred cestou. Veľká spokojnosť a odhodlanie podnikať niečo podobného častejšie. Teda sebecky podotýkam, hlavne bez detí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára