streda 29. apríla 2015

Ostrava

 
 
 

 
 
 

  

Výročný zraz s krysami a školopovinnými deťmi. Ubytovaní v srdci Vítkovic, celý deň v Svete techniky.  Niekto obdivoval viac techniku a vedu, ja zase architekturu. Večerné až nočné prechádzky vlahým večerom do centra a nedeľný Landek. Niekto do dolu, niekto do kopcov okolo. Ostrava nás potešila a pretože s deťmi sa samozrejme nedá už plánujem čisto architektonickú prehliadku mestských štvrtí s mužom. Výborné to bolo, ako vždy. A cesta vlakom zase pohodová, nadchli sme sa obaja.

Poznatok: V informáciach vedia o vlastných atrakciách a službách menej ako ja, naštudovaná zo sprievodcu a internetu deň predtým. Ja by som bola tak ideálna osoba na informácie, v druhom živote, keby som už všetko mala sama prechodené :-) 

1 komentár:

  1. Ospevovaná industriálna štvrť :)...vždy sa rada pozriem na foto...

    OdpovedaťOdstrániť